Przejdź do głównej zawartości

O mnie

Potrafię przeskakiwać kłody
Ale zatrzymuję się
Przed prostymi liniami

Umiem chronić oczy przed wiatrem
Bardziej boję się
Słonecznego dnia

Nie muszę pływać dookoła świata
Aby czuć potrzebę kupienia mapy

Nie wiem, czy fortuna
Kołem się toczy czy owocem
Nie znam tej pani

Może i jestem ptakiem
Lecz na pewno nie niebieskim
Po prostu wylano na mnie
Farbę tego koloru

Uczę się niepraktycznych rzeczy
Bo praktycznie rzecz biorąc
Nie praktykuję pragmatyzmu

Nie słyszę wszystkiego
I nie umiem tego opisać
W poetycki sposób

Tak jak tego
Gdzie przebywam
Gdy przestaje dla mnie
Istnieć świat

Kiedy przytłacza myśli stos
Gdzie wśród nich jestem ja

Komentarze

  1. na dnie kropli
    w katku polusmiechu
    przyslonieta polzmruzeniem powiek
    wstrzymanym oddechem zrozdzona
    jestes..

    widza Cie tylko zyjacy miedzy wymiarami
    wsord marzen i tesknot...
    nie zagladaj za zaslone normalnosci
    gdy jestes tak pieknie wyrazista

    pozdr.serd.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chciałam zajrzeć za zasłonę normalności, jednakże okazała się ona zbyt ciężka i przez to niemożliwa do odsunięcia. Zostawiłam ją więc w spokoju. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam anonima.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie też często przestaje istnieć świat i bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym tego lepiej nie ujęła. :-) Dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. 'zbyt ciezka' zaslona - piekne i jakze adekwatnie powiedziane :)



    Wilku,
    kazdy ma swoj swiat - jeden - jest to czasem nazywane interpretacja, swiatopogladem, wizja...
    swiaty nasze stykajaca sie i generuja pole zwane spoleczenstwem i albo wymuszaja odpowiednie reguly, procedury zwane norma
    albo pozwalaja na indywidualizm - poezja, dziwacznosc, 'nienormalnosc' - ja preferuje nie odsuwac 'zaslone regul': normalnosci, poniewaz pozwala wiecej sie nauczyc, poznac od drugiego czlowieka. Normalnosc kaze nauczyc sie odp. regul, skupic na ich przestrzeganiu i niewiele pozostaje na nauke 'zrodla' (bo jest przesloniete regulami, bo nie ma juz checi, bo... tid.)
    Dlatego proslem Darie o nie zagladanie za zaslone - wyrazistosc, pozostanie w swoim swiecie - by uczyc sie jej pieknej wyrazistosci :)
    Dzieki za komentarz.. Wilku :)

    pozdr.serd.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. No czasami trzeba się trochę rozpisać. :) Spamu rzeczywiście nie lubię, ale taki drobny mnie nie razi, chętnie zajrzę. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno wierszy nie czytałam :) O matyś! A sama też kiedyś pisałam. Dawno to było, oj bardzo dawno :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli masz ochotę i chwilę czasu, dodaj swój komentarz dotyczący wpisu. Komentarze są poddawane moderacji w celu uniknięcia spamu.

Bądź na bieżąco

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie wierszy i opowiadań jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.