Przejdź do głównej zawartości

Mecz

Swoje ja zostawiam za drzwiami
W głowie mam perfekcji plany

Myśli oswojone
Bodziec- reakcja
Odruchy wyuczone
Teraz! Klaps i akcja!

Ty mówisz A
Ja mówię B
Podaję ci kartkę
Patrz- nie jest źle

Pytasz mnie
Więc odpowiadam
Ty słuchasz
Ja słowa układam

To taniec na linie
Z niej spaść łatwo można
Ja norm przestrzegam
I jestem ostrożna

Czy dasz mi szansę?
Czy we mnie uwierzysz?
I co dalej będzie?
Wzrokiem kartkę mierzysz

Dzień dobry
Do widzenia
Może zadzwonimy
Czy jesteś coś warta?
Jeszcze to przemyślimy

Później już tylko
Wynik przede mną
System zero-jedynkowy
Jes albo noł

Alternatywa rozłączna:
Wygrana albo przegrana-
Co najwyżej jedno z dwojga
Czy będę w tym meczu uznana?

Komentarze

Bądź na bieżąco

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie wierszy i opowiadań jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.