Przejdź do głównej zawartości

Fundament

Muzyka przez moją duszę przepływa
Zawsze podkreśla emocję każdą
Od rzeczywistości trochę odrywa
Pełni w mym życiu rolę ważną

Ogrom świata niekiedy przygnębia
Rzeczywistość bardzo mocno osacza
Przeraża wielka problemów głębia
Człowiek wtedy szybko na dno się stacza

Jednak lek na to w dźwiękach się znajduje
Ten lek siłę do walki mi daje
To muzyka- ona mnie podbudowuje
Dzięki niej walczę i się nie poddaję!

Bez niej mnie nie ma
Bez niej nie istnieję
Jest częścią mnie
Z muzyką hardzieję

Chęć do działania szybko mi wraca
Kiedy dźwięków moc się roztacza
Na życie ponownie mam smak
Gdy włączam muzykę- właśnie tak!

Ona energię zawsze mi daję
I siłę moją wydobywa
Właśnie z nią w biegu myśli przystaję
Ona ważną rolę w mym życiu odgrywa

Komentarze

  1. bardzo mi się podoba.
    muzyka ma na mnie podobny wpływ. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli masz ochotę i chwilę czasu, dodaj swój komentarz dotyczący wpisu. Komentarze są poddawane moderacji w celu uniknięcia spamu.

Bądź na bieżąco

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie wierszy i opowiadań jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.