Przejdź do głównej zawartości

Strona na fb

Jak widać z boku tego bloga i pozostałych blogów, wczoraj założyłam stronę na facebooku związaną z moją działalnością w przestrzeni wirtualnej, która skupia się przede wszystkim właśnie na aktywności w blogosferze. Będę tam umieszczać głównie (lecz nie tylko) informacje o nowych postach na blogach, czyli podobnie tak, jak teraz na pozostałych stronach społecznościowych. Jako osoba bojąca się zmian bardzo długo nie mogłam przekonać się do założenia "fanpejdża" na fb, ale w końcu doszłam do wniosku, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Zatem zapraszam do polubienia mojej nowej strony i przypominam o tym, że można również obserwować moje internetowe poczynania na google plus oraz na twitterze i bloglovin. Jeżeli jesteście ciekawi, co u mnie nowego i przy okazji chcecie pomóc w promocji, to dołączcie do któregoś z moich profili. Korzystając z okazji dodam, że na chomiku w chwili obecnej znajduje się 1,29 GB transferu za free. I nie bójcie się zostawiać komentarzy zarówno na chomiku, jak i na blogach, ja nie gryzę. ;-)

Komentarze

Bądź na bieżąco

Introwertyczka na Bloggerze Introwertyczka na Wordpressie Introwertyczka na Weebly Introwertyczka na Facebooku Introwertyczka na Twitterze Introwertyczka na Tumblerze Introwertyczka na Youtube Introwertyczka na Pinterest Introwertyczka na We♥it Introwertyczka na Bloglovin Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Google+ Introwertyczka na Pingerze Introwertyczka na Filmwebie Forum dla Ciebie Introwertyczka na Disqusie Napisz do mnie Subskrybuj blog
Kopiowanie wierszy i opowiadań jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.